Labora sünnipäevapeo postkaardikujunduse konkursi tingimused
- Võidukujunduse autor saab järgmise auhinna: 1 Labora paberivalmistamise töötuba. Töötoas võib osaleda kuni 16 inimest. Võitja peab auhinna saamiseks telefoni või e-maili teel leppima kokku talle sobiva töötoa aja. Töötuba kestab umber 1 tund. Auhind tuleb ära kasutada enne 2017. aasta 31. detsembrit.
- Kujundus tuleb konkursile esitada hiljemalt 4. juuniks kell 23:59 koos autori nime, vanuse ja kontaktandmetega (või autori vanemate kontaktandmetega).
- Kujundus tuleb konkursile saata e-maili teel aadressile info@labora.ee.
- Kujundus tuleb saata kõrge resloutsiooniga PDF-failina või kõrge kvaliteediga jpg-vormingus fotona.
- Trükitehnilistel põhjustel peab kujundus olema joonistatud musta tindipliiatsi/vildikaga või digitaalselt. Pliiatsijoonistused kahjuks ei sobi!
- Kujundus peab olema must-valge ja A4 või A5 formaadis. Kujundus muudetakse (Labora poolt) enne trükkimist A6 formaati.
- Võidukujundus kuulutatakse välja 5. juunil ja võitjaga võetakse esimesel võimalusel ühendust.
- Kontakandmeid kasutatakse ainult võitjaga kontakteerumiseks.
- Alla 18-aastased võivad konkursil osaleda vanemate nõusolekul.
- Konkursi võitjal palutakse Laborale saata kas kõrges resolutsioonis (1200 tpi) skäneering oma tööst või originaaltöö (mis hiljem tagastatakse) või trükivalmis vektorfail.
- Skäneeritud töö, originaaltöö või vektorfail peab meieni jõudma 7. juuniks, et jõuaksime sünnipäevapeo ajaks valmistada trükiplaadi.
- Kui võidukujunduse autor ei saada ettenähtud ajaks vajalikku trükifaili/originaaltööd, valitakse uus võidutöö ja auhind antakse uue võidutöö autorile.
- Võidukujundus valitakse Labora kollektiivi poolt arvestades seda, kui hästi annab kujundus edasi Labora missiooni: “Julgustada inimesi saatma positiivseid sõnumeid üle terve maailma”.
- Labora jätab endale õiguse mitte kasutada ühtegi konkursile esitatud töödest juhul, kui ükski neist ei vasta konkursi tingimustele.
- Oma töö konkursile esitades annate Laborale (Tallinna Paberikoda OÜ) nõusaoleku kasutada kujundust turunduslikel eesmärkidel.